Gündem

6/recent/ticker-posts

Keanu Reeves'ten 'Matrix 4' Açıklaması: "nasıl hayatta kaldığım açıklanacak"

Kanadalı olan ünlü aktör Keanu Reeves, Matrix serisinin son filmi için kendisine teklif geldiğinde verdiği ilk tepkiyi hayranlarına anlattı. Reeves, 18 yıl önce öldüğü görülen karakterinin yeniden dirilmesine karşı gelen soruya, "Güzel bir hikaye yazdı. Bu karakteri oynamayı seviyorum. Nasıl hayatta kaldığım açıklanacak" gibi kısa bir cevap verdi

Independent haberine göre The Matrix Resurrections'da Neo'yu yeniden canlandıracak olan Reeves programda, "Umarım izleyiciler bundan keyif alır. Çok heyecan verici ve bunu yapmak olağanüstü bir deneyimdi." cevabını verdi.

Reeves, 18 yıl önce öldüğü görülen karakterinin yeniden dirilmesine ilişkin soruyaysa şu şekilde cevap verdi:

"Ama ben öldüm"

"Yönetmen bana başka bir Matrix filmi çekmek hakkında ne düşündüğümü sorduğunda, 'Ne? Kulağa harika geliyor ama ben öldüm' dedim. O da, 'Öyle mi?' diye karşılık verdi. Ben de, 'Anlatsana' dedim. Güzel bir hikaye yazdı. Bu karakteri oynamayı seviyorum. Nasıl hayatta kaldığım açıklanacak."

Matrix Resurrections, 24 Aralık'ta vizyona girecek.

Peki ya siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Değerli düşüncelerinizi aşağıda ki yorumlar kısmından bizlerle paylaşmayı unutmayın.

#FilmveDizi #Film #Dizi #KenauReeves #Matrix4 #Matrix #24Aralık

Yorum Gönder

0 Yorumlar