Gündem

6/recent/ticker-posts

Ünlü Kişiler ve Markalarla SMS Yoluyla İletişim Sağlayan Kuruluşa Efsane Yatırım!


Ünlülerin ve markaların, hayranları ve müşterileriyle kısa mesaj yoluyla iletişim kurmasını sağlayan kuruluş Community, Salesforce'tan 40 milyon dolar değerinde inanılmaz bir yatırım aldı.

Bu yatırımla birlikte girişimcilik adına bugüne kadar aldığı toplam yatırım miktarı da 90 milyon dolara gibi büyük bir sayıya ulaştı. Şirketin önceki yatırımcıları arasında Twilio, Live Nation Entertainment, Sony Innovation Fund ile Ashton Kutcher Guy Oseary başkanlığındaki Sound Ventures yer alıyor. Şirket, Guy Oseary'yi Community'nin kurucu ortağı olarak görüyor.

Community, 2019'da kuruldu. Platform ilk olarak ünlülerin ve fenomenlerin doğrudan hayranlarına metin gönderebilecekleri bir uygulama olarak hayata geçirildi. Platformun ilk kullanıcıları arasında Paul McCartney, Jake Paul, Ellen Degeneres ve Jennifer Lopez gibi isimler bulunuyordu. Ocak ayında şirket, ünlülerin yanı sıra ticari müşterileri de hedeflemeye başladığını söyledi ve böylelikle Community, markaların da kullanabileceği bir platforma dönüştü. 

Şirketin kurucu ortağı ve baş ürün sorumlusu Josh Rosenheck, platformu küçük işletmelere, sokak giyim markalarına, büyük markalara taşınmaya başladıklarını ve şu anda Community'yi kullanan 6 binden fazla ünlü, fenomen ve marka olduğunu söyledi.

Community müşterileri, konumlarına veya demografik bilgilerine göre toplu metinler, takipçilere birebir mesajlar veya belirli bir müşteri grubuna özel metinler göndermek için platformunu kullanabiliyor. Mesaj almayı seçen kullanıcılar da geri mesaj gönderebiliyor. Community, platformu aracılığıyla 3 milyardan fazla metin mesajını iletmeyi kolaylaştırdığını ve 26 milyondan fazla kullanıcıyı kaydettiğini söylüyor. Community, kuruluşlardan ve ünlülerden gelen mesajlara kullanıcıların yanıt üretme olasılığının yüzde 60 civarında olduğunu belirtiyor.

Son dönemde, medya markaları, dijital içerik oluşturucular ve reklamverenler e-posta dışındaki kitlelere ulaşmanın yeni yollarını aradıkça metin pazarlamasına olan ilgi arttığı görülüyor. E-posta platformu Mailchimp'in ocak ayında metin pazarlama girişimi Chatitive'i satın alması da bunun bir örneğiydi. Bakalım bu yatırım birçok ünlü kişi ve marka ile iletişi sağlayan bu kuruluşa ne gibi bir fayda sağlıyacak.

Peki ya siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Değerli düşüncelerinizi aşağıda ki yorumlar kısmından bizlerle paylaşmayı unutmayın.

#Community #Salesforce #40milyonyatırım #Dolar #Ünlüler

Yorum Gönder

0 Yorumlar